Välkommen till min nya blogg!

Det här kommer att vara en slags reseblogg där det finns information om olika resemål i världen, nyheter och mycket annat! Kommer helt enkelt att skriva om det som faller mig in gällande resor. Kommer dock att skriva om det som jag tycker är roligt och interssant, så skriver inte om saker som jag tycker är tråkiga då det är min fina reseblogg! 

Alla som läser bloggen är varmt välkomna att skriva en kommentar eller dela med er resetips eller berättelser, som jag mer än gärna lägger upp i bloggen! Om man vill så kan man även lämna önskemål om vad man vill läsa.

Jag vet inte hur länge den här bloggen kommer att vara igång eller hur pass aktiv jag kommer att vara. Får se!

Bilden i headern kommer härifrån: http://files.reseguiden.se/files/40/rg_819440_m600.jpg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0